2010. november 23., kedd

Jamie does...

Kedves Ausztráliában élő sorstársaim!

Felhívom a figyelmeteket a Woolies italboltjának az akciójára: 
Ha veszel 6 üveg bort, mely az akcióban részt vesz, akkor megkapod mellé ajándékba
Jamie Oliver legújabb szakácskönyvét, a Jamie does...-t :)



A borok nem drágák, a legolcsóbb $9.88, a legdrágább $12.97 egy üveggel. 
És jó fajták. A könyv pedig eredetileg kb. $60-ba kerül...
Nem rossz üzlet, igaz? :)

Az én példányom már megvan.
Te már elküldted a férjedet a borokért? ;)

A hirdetést itt megnézheted a katalógus 17. oldalán.

7 megjegyzés:

GasztroRéka írta...

Kár, hogy itthon nincs ilyen akció!
Biztos kihasználnám...
Mindent megragadok, mert ezek jópofa dolgok.
Remélem főzöl majd az új könyvből!

Alexandra írta...

Örülök is neki, mert $60-ért biztos, hogy nem venném meg. És mivel elég friss könyv, egyelőre az ebayen is drága (általában jobb külföldről rendelni a könyveket, pl. az Egyesült Királyságból, mert onnan még szállítással is olcsóbb, mint helyben...).
Az meg teljesen véletlen, hogy rábukkantam az akcióra, mert általában átnézés nélkül landol a (papíros-) kukában az összes reklámanyag. És nem is nagyon szoktam a Wooliesban vásárolni.

A könyv jó, még csak most lapozom végig.

krisz írta...

Keresnem kell egy borszereto embert, aki nem keri a konyvet. :))

Ritmus írta...

Az én férjem is ezzel az indokkal ment el már 3 éve borért...Azóta sem jött vissza.. :DDDD Lehet, hogy az ajándékkönyvet keresi....
Bocsi, ez csak vicc volt,de nem tudtam kihagyni :D

Ritmus írta...

Utólag gondolkodtam, remélem, nem sértettelek meg!!! Nagyon jó a blogod!

Alexandra írta...

Köszi :)
Nem, nem sértődtem meg, viszont egy jót mosolyogtam :D

Ritmus írta...

:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...