2010. október 1., péntek

Kreatív blogger díj

 
Nos, hozzám is eljutott :)
Nem is tudom, hol kezdjem. Meg vagyok hatódva. Az ember minden nap figyeli a gasztro.blog.hu-t, nézi, épp kinél, merre jár a díj, álmodozik, ábrándozik róla - és amikor a legkevésbé várja, jön egy kedves üzenet egy ismeretlentől, hogy nézz be hozzá: és ott, igen ott, meglátod képet, majd a felsorolásban a saját blogcímedet...! A napod felragyog és örülsz :)
Mert nem az a fontos, hány díjad van, vagy az, hogy egyáltalán díjnak nevezik ezt a valamit, hanem hogy valaki gondolt rád, hogy valaki szerint benne vagy abban a hét blogban, amit az illető szeret olvasni. És hogy ez egy olyan helyről jön, amit nem is vártál, még jobb érzés. 

Na jó, tudom, hogy ez nem az Oszkár, ne vegyetek komolyan, de azért tényleg köszönöm :)

Lássuk a szabályokat:
1. Meg kell köszönni: ha ez magamtól nem jutna eszembe, köszönöm a figyelmeztetést - egyébként köszönöm Emmának, a Finomságok blog (http://gasztroterapia.blogspot.com) szerzőjének :)
2. A logót ki kell tenni a blogomba: elég egy bejegyzésbe vagy oldalra is? Mindegy is, persze, hogy kiteszem.
3. Be kell linkelnem, akitől kaptam: természetesen.
4. Tovább kell adnom 7 embernek: ez már nehezebb és nem azért, mert ne találnék 7 nagyszerű blogot. Azt sem szeretném, hogy valaki minden héten kapjon egy ilyen díjat és a hócipője legyen tele vele :)
Lássuk, kik azok a boldog bloggerek, akiknek továbbadom ezt az elismerést:

  • Mackómamának, a Mackófalva lakóinak kalandjai írójának, mert szeretem Mackómama kreatív írói stílusát :)
  • Az LC Cuisine szerzőjének a kreatív receptekért
  • Hellának, az Irány Melbourne blog írójának, mert az Ausztráliában Élő Magyar Bloggertársadalom kreatív tagja :)
  • Andreának, a Szirka blog írójának, azért a rengeteg kreativitásért, ahogy a gyermekeit neveli,
  • Boldogbuldognak, a Paleolihlet szerzőjének, aki annyi kreatív energiát fektet a paleo receptek összegyűjtésébe,
  • Eszternek, az Eszter naplója blog írójának, amiért annyi blogot képes írni és vezetni,
és végül, de nem utolsó sorban

5. Be kell linkelnem őket: ld. előző pont.
6. Megjegyzést kell hagyni náluk: oké
7. El kell árulnom magamról 7 dolgot.
Hm. Mi is legyen az?
  • gimis éveim alatt végig stewardess szerettem volna lenni;
  • eredetileg mérnöki végzettségem van;
  • évekig kivitelezőként dolgoztam, felújításokat bonyolítottam;
  • az angolt csak 5 éve kezdtem el komolyabban tanulni;
  • az első ételek, amiket megtanultam főzni 6 évesen, a tejbegríz és a gyümölcsleves volt;
  • utálom a koriandert és a mákot;
  • Agatha Christie rajongó vagyok.
Remélem, kielégítettem mindenki kíváncsiságát és örömet szereztem a díjazottaknak :)

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gratulálok! Nagyon jogos az a díj! :-)

Mackómama írta...

Drága Alexandra,

annyira meg vagyok hatva, hogy -szokásomtól eltérően- nem találok szavakat! Köszönöm. :-)

Unknown írta...

Jaaaaaaa, édes vagy! Gasztrosan szólva. ;)

Oszkáros stílusban: köszönöm, köszönöm, köszönöm! Köszönöm elsősorban Alexandrának, de persze a tartalmat biztosító családomnak, ismerőseimnek is! :))))

Komolyan, tudtad, hogy szükségem van a mosolyra és elő is csaltad! Köszönöm!

BB írta...

Kedves Alexandra! Megható, hogy mint kreatív bloggerre - rám is gondoltál:D A blogom rövid idő alatt a hobbymmá vált, és egyben sok új barátot is köszönhetek neki -, mint pl. téged:D Egyszóval KÖSZÖNÖM:D, BB

LC Cuisine írta...

Kedves Alexandra, amíg nem készül el a blogbejegyzésem a díjról, itt köszönöm meg, hogy gondoltál rám!:)

Alexandra írta...

@Panna:
Köszi :)

@Mackómama, Hella, Boldogbuldog, LC Cuisine:
Örülök, hogy örömet szerezhettem :)
Remélem, hogy még többen felfedezik a blogotokat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...