2010. május 1., szombat

Rukkola lilakáposztával és almával 2.

Mi soha nem eszünk a húst krumplival. Nagy változás ahhoz képest, hogy úgy nöttem fel: krumplit krumplival... :) Mostanában gyakran sütöttem marha hátszínt (azt hiszem, ez a neve a rib eye-nak), amellé is csak almagerezdeket, aszalt szilvát és céklát dobtam, együtt sütöttem meg őket és ennyi volt a köret. Így a fogás laktató is volt, könnyű is és finom.

Az alábbi salátához nagyon hasonlót már tettem fel itt, de ez a két recept remek példa arra, hogy egy kevéske módosításnak köszönhetően mennyire más ízvilágot kapunk. Ez is hús körete lett; kacsamellet sütöttem hozzá.

Hozzávalók:
rukkola
lilakáposzta
alma
mazsola (puha fajta, nem az összeaszott-féle)
szőlőmagolaj
almaecet

A káposztát és a kimagozott almát (héjastól) csíkokra vágtam és hozzádobtam a rukkolához. Rászórtam egy jó marék mazsolát, meglocsoltam almaecettel és szőlőmagolajjal.


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...